"זו צוואתי זה רצוני.."

    עֵדוּת נֶצָח   

תיעוד מעמד צוואה בוידאו 

 

052-2536323 

צוואה

תאריך ושעה
 



 

מאמרים-צוואה, צוואות וחוק הירושה

מאמרים -חוק הירושה,עריכת צוואה

צוואה
צוואה היא אמירה משפטית כתובה בה מורה אדם כיצד ינהגו ברכושו לאחר לכתו. בעצם עשיית צוואה משנה המצווה את סדר החלוקה והעדיפות של היורשים עפ"י דין מה שעלול להביא להתנגדויות ופסילת צוואה.לכן חשוב להגן עליה.

לחץ כאן לפרטים נוספים

עריכת צוואה
עריכת צוואה -מהי עריכת צוואה ? כיצד מבצעים עריכת צוואה ? איומים ומכשולים העמודים בפני מימוש הצוואה והגנה על צוואה באמצעות וידאו כפי שממליצים שופטים ועורכי דין מומחים בתחום חוק הירושה.

לחץ כאן לפרטים נוספים

חוק הירושה
חוק הירושה וחשיבות ההגנה על צוואה...שופטים ופסקי דין...מדברי כבוד השופטת דורית בייניש ומדברי כבוד השופט ד"ר גרשון גרמן. ח"כ זבולון אורלב קורא לתקן ולעדכן את חוק הירושה ולכפות תיעוד וידאו

לחץ כאן לפרטים נוספים

צוואה בכתב יד
צוואה בכתב יד היא דרך פופולארית וקלה יחסית, אך גם מסוכנת מאד. זו צוואה בכתב שקל להתנגח בה ולדרוש פסילתה היות והאדם הכותב אותה לא מתמצא בדרך כלל בכל האספקטים המשפטיים וקיים סיכוי שיטעה והצוואה תפסל

לחץ כאן לפרטים נוספים

צוואות וירושות
צוואות וירושות, צוואה ירושה, אחד מחוקי היסוד בישראל הוא כבוד האדם וחירותו. החוק מכיר בזכותו של אדם לצבור רכוש מבלי שהוא ייפגע או יילקח על ידי אחרים .עדכונים והצעות לשיפור חוק צוואות וירושות.

לחץ כאן לפרטים נוספים


[לראש העמוד] | צוואהרואה חשבון | קידום באינטרנט | הפקת סרטים
 

האתר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס לשני המינים בשוויון מוחלט. כל המידע המצוי בדברים שכתבנו כאן הינו כללי ולהעשרה בלבד, ואינו מהווה יעוץ צילומי ו/או משפטי או תחליף לייעוץ עם עו"ד ו/או המלצה לנקיטת הליכים ו/או הימנעות מהם, וכל המסתמך על המידע שמסרנו כאן או באתר בדרך כל שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד, ואין לנו ולא תהיה לנו בעתיד כל אחריות כלפי המסתמך על מידע זה.  בכל מקרה ולגופו מומלץ לקבל יעוץ פרטני מעו"ד מומחה בתחום חוק הירושה.

לייבסיטי - בניית אתרים