"זו צוואתי זה רצוני.."

    עֵדוּת נֶצָח   

תיעוד מעמד צוואה בוידאו 

 

052-2536323 

צוואה

תאריך ושעה
 



 

צוואה בפני רשות

צוואה בפני רשות

צוואה בפני רשות מתאימה בד"כ לאנשים שהעיזבון שלהם לא מורכב מידי. השימוש בצוואה בפני רשות כיום די נדיר יחסית גם בשל הטרחה הבירוקרטית הרבה הקשורה בתהליך.

מהי צוואה בפני רשות
ניגש אדם, משלם את האגרות הנדרשות, עומד מול שופט או מול הרשם לענייני צוואה וירושה או מול נוטריון המוכרים על פי חוק ואומר בעל פה את רצונותיו וציוויו.
באותו רגע עורכים פרוטוקול מדוייק של כל הנאמר, השופט או הרשם מאשרים וחותמים על גבי הפרוטוקול כי זו צוואה בפני רשות והיא נערכה בפניהם – 
צוואה זו תחשב כצוואה חוקית ותקרא צוואה בפני רשות.
 צוואה בפני רשות לא כל כך מוכרת ואנשים בדרך כלל מעדיפים ללכת לעורך דין מומחה בדיני צוואות וירושות כדי שייעץ ויעזור להם לנסח נכון את הרצונות שלהם כך שיהיה ברור במדוייק מהו רצונם כמצווים וגם יתן תשובות לבעיות מס. 
עורך הדין יערוך וינסח עבורם צוואה חוקית- "צוואה בעדים" כאחת הצורות של צוואות עפ"י חוק הירושה או "צוואה הדדית" לזוג.
עורך הדין גם ינהל את מעמד החתימה והעדים.

איך ולמה צריך להגן על צוואה?
כיום מתרחבת המגמה בקרב עורכי הדין מומחים השואפים לתת ביטחון וגיבוי מקסימלי ללקוח שלהם והם ממליצים גם על תיעוד מקצועי של מעמד חתימה על צוואה בוידיאו בעיקר בגלל עלותו הנמוכה יחסית (מאות שקלים בלבד) והחוזק הויזואלי המשפטי.
צילום מקצועי של מעמד חתימה על צוואה כאבטחה למימוש רצונו של המוריש, יתן הגנה בפני טענות מתנגדי הצוואה על השפעה בלתי הוגנת, איומים, אונס, זהות המצווה והעדים הנוכחים וימנע בעתיד סיכסוכים מיותרים ויקרים בין היורשים. הנצחה ויזואלית וווקלית היא חזקה וחד משמעית.
קרא עוד על משפטנים ומחוקקים המצדדים באבטחת צוואות
קרא עוד על התנגדות לצוואה פסילת צוואה

צוואה נוספת- צוואה בכתב או צוואה בכתב יד
 צוואה נוספת הנהוגה היא "צוואה בכתב". אמנם היא הכי זולה ונגישה אך כאמור קל מאד יהיה למצוא בה שגיאות ופגמים או התנסחויות סתומות שיתגלו אך ורק לאחר מותו של האדם מה שעלול להביא חלילה את מקופחי הצוואה להגיש התנגדויות ובקשת פסילת צוואה מבית המשפט.
צוואה בכתב יד היא שברירית יחסית ועל כן מומלץ לתעד בוידאו את מעמד הצוואה והחתימה באופן מקצועי. 
קרא עוד על תיעוד מקצועי כהגנת הצוואה

תהליך הזמנת השירות 
תהליך ההזמנה והתיעוד עצמו פשוטים ולא דורשים שום הכנות מיוחדות מראש. אנחנו מגיעים עם הציוד המשוכלל שלנו (מצלמה, מקרופונים, תאורה וכו) לכל מקום שידרש : בית הלקוח, משרד עורך דין, בית אבות, דיור מוגן, בית חולים וכו', אפילו למקום בטבע שהלקוח אוהב בארץ ובעולם ונתעד את מעמד החתימה במקצועיות כך שיהיה קשה מאד לערער על הצילום, על הצוואה, על רצונו של המוריש ועל מעמד החתימה בכלל.
סרט תיעוד מעמד הצוואה ישמר יחד עם הצוואה עד ליום פקודה.
יחד עם הסרט אנו גם מוסרים מסמך התחייבות שלנו לסודיות וכן הצהרה שזה הסרטון המקורי ולא בוצעו בו שינויים ועריכה וכן הצהרת אובייקטיביות שלנו. (קרא עוד אודות עדות נצח-הגנת צוואה בוידאו)
קרא עוד על החשיבות של התיעוד המקצועי למימוש צוואה ורצונו של המוריש.
 
יש לך שאלות או נושאים שהיית רוצה לברר – צלצל עכשיו ! אנו נשמח לנסות לתת מענה
דוד 052-2536323 או שלח לנו מסר דרך צור קשר ונענה לך בהקדם.
מאמרים נוספים בנושאי : צוואות וירושות, עריכת צוואה / כתיבת צוואה, חוק הירושה / דיני ירושה, צוואה בכתב / צוואה בכתב יד.
 
באושר, עד מאה ועשרים.

חשוב לציין בזאת ובהדגש כי תיעוד וידאו של מעמד צוואה
אינו מהווה תחליף לעריכה וחתימת צוואה שנעשית כדין, אלא כתוספת ראייתית משפטית חזקה, מוצקה ומחזקת שיעודה הגנה על הצוואה, על קיום רצונו של המוריש ולמניעת סיכסוכים משפחתיים.
אנו ממליצים לערוך את הצוואה בליווי ויעוץ של עו"ד מומחה ובקיא בתחום דיני צוואה וירושה.
   

Go Back  Print  Send Page
[לראש העמוד] | צוואהרואה חשבון | קידום באינטרנט | הפקת סרטים
 

האתר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס לשני המינים בשוויון מוחלט. כל המידע המצוי בדברים שכתבנו כאן הינו כללי ולהעשרה בלבד, ואינו מהווה יעוץ צילומי ו/או משפטי או תחליף לייעוץ עם עו"ד ו/או המלצה לנקיטת הליכים ו/או הימנעות מהם, וכל המסתמך על המידע שמסרנו כאן או באתר בדרך כל שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד, ואין לנו ולא תהיה לנו בעתיד כל אחריות כלפי המסתמך על מידע זה.  בכל מקרה ולגופו מומלץ לקבל יעוץ פרטני מעו"ד מומחה בתחום חוק הירושה.

לייבסיטי - בניית אתרים